Press

Pressmaterial

Allt material nedan får fritt användas av press, media, samarbetsparter och andra som vill rapportera något om Lagunen, Bobilparken eller American BBQ Weekend. Ange alltid fotografens namn i samband med bildmaterial på följande sätt: Förnamn Efternamn/Lagunen.

Riktlinjer för Lagunens visuella kommunikation beskrivs i kommunikationshandboken (5,8mb).

Ladda ner kommunikationshandboken ››

Logotyper

LogotypeBildnr: 01
Logotype blackBildnr: 02
Logotype med MåkeBildnr: 03
Logotype vit linjeBildnr: 04
Logotype vit linje med MåkeBildnr: 05
Ladda ner logotyper ››

Pressbilder

Här kan du ladda ner högupplösta pressbilder som fritt får användas när du vill kommunicera något om Lagunen. Ange alltid Jonas Ingman som fotograf samt Lagunen som ägare av bilderna på följande sätt: Jonas Ingman/Lagunen.

Ladda ner pressbilder ››

Om Lagunen

Lagunen grundades på 1950-talet och har sedan dess växt till den familjeanläggning den är idag. Öppet året runt gör det till en levande och välkomnande destination. Belägen i en vacker bukt erbjuder Lagunen sina gäster spännande campingtomter, stugor, restaurang, reception, butik och mycket mer.

Överblick över campingen.
ÖppetÅret runt
Årsanställda7
Säsongsanställda42
Antal gästnätter105.000
Omsättning20 mkr
Antal campingtomter398
Varav säsongstomter200
Antal stugor32
Vattnet på Lagunen camping på västkusten med en badbrygga mitt i sjön.

Pressreleaser

Inga pressreleaser just nu.

Vår historia

I över 60 år har vår campingplats varit en populär semesterort i Bohuslän.

LÄS MER

Vårt miljöansvar

På Lagunen tar vi ansvar för miljön och den Bohuslänska naturen omkring oss.

LÄS MER

Samarbetspartners

Våra samarbetspartners hjälper oss att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster.

LÄS MER

Press

Hitta allt vårt pressmaterial med fakta, bilder och logotyper här.

LÄS MER