Press
Pressmaterial
Allt material nedan får fritt användas av press, media, samarbetsparter och andra som vill rapportera något om Lagunen, Bobilparken eller American BBQ Weekend. Ange alltid fotografens namn i samband med bildmaterial på följande sätt: Förnamn Efternamn/Lagunen.
Riktlinjer för Lagunens visuella kommunikation beskrivs i kommunikationshandboken (5,8mb).
Logotyper
![]() | Logotype | Bildnr: 01 |
![]() | Logotype black | Bildnr: 02 |
![]() | Logotype med Måke | Bildnr: 03 |
![]() | Logotype vit linje | Bildnr: 04 |
![]() | Logotype vit linje med Måke | Bildnr: 05 |
Pressbilder
Här kan du ladda ner högupplösta pressbilder som fritt får användas när du vill kommunicera något om Lagunen. Ange alltid Jonas Ingman som fotograf samt Lagunen som ägare av bilderna på följande sätt: Jonas Ingman/Lagunen.
Om Lagunen
Lagunen grundades på 1950-talet och har sedan dess växt till den familjeanläggning den är idag. Öppet året runt gör det till en levande och välkomnande destination. Belägen i en vacker bukt erbjuder Lagunen sina gäster spännande campingtomter, stugor, restaurang, reception, butik och mycket mer.

Öppet | Året runt |
Årsanställda | 7 |
Säsongsanställda | 42 |
Antal gästnätter | 105.000 |
Omsättning | 20 mkr |
Antal campingtomter | 398 |
Varav säsongstomter | 200 |
Antal stugor | 32 |

Pressreleaser
Inga pressreleaser just nu.
Samarbetspartners
Våra samarbetspartners hjälper oss att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster.