Press

Pressmaterial

Allt material nedan får fritt användas av press, media, samarbetsparter och andra som vill rapportera något om Lagunen, Bobilparken eller American BBQ Weekend. Ange alltid fotografens namn i samband med bildmaterial på följande sätt: Förnamn Efternamn/Lagunen.

Riktlinjer för Lagunens visuella kommunikation beskrivs i kommunikationshandboken (5,8mb).

Ladda ner kommunikationshandboken ››

Logotyper

Logotype Bildnr: 01
Logotype black Bildnr: 02
Logotype med Måke Bildnr: 03
Logotype vit linje Bildnr: 04
Logotype vit linje med Måke Bildnr: 05
Ladda ner logotyper ››

Pressbilder

Här kan du ladda ner högupplösta pressbilder som fritt får användas när du vill kommunicera något om Lagunen. Ange alltid Jonas Ingman som fotograf samt Lagunen som ägare av bilderna på följande sätt: Jonas Ingman/Lagunen.

Ladda ner pressbilder ››

Om Lagunen

Lagunen grundades på 1950-talet och har sedan dess växt till den familjeanläggning den är idag. Öppet året runt gör det till en levande och välkomnande destination. Belägen i en vacker bukt erbjuder Lagunen sina gäster spännande campingtomter, stugor, restaurang, reception, butik och mycket mer.

Öppet Året runt
Årsanställda 7
Säsongsanställda 42
Antal gästnätter 105.000
Omsättning 20 mkr
Antal campingtomter 398
Varav säsongstomter 200
Antal stugor 32

Pressreleaser

Inga pressreleaser just nu.

Vår historia

I över 60 år har vår campingplats varit en populär semesterort i Bohuslän.

LÄS MER

Vårt miljöansvar

På Lagunen tar vi ansvar för miljön och den Bohuslänska naturen omkring oss.

LÄS MER

Samarbetspartners

Våra samarbetspartners hjälper oss att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster.

LÄS MER

Press

Hitta allt vårt pressmaterial med fakta, bilder och logotyper här.

LÄS MER